Follow

8.03.2016

Lazy Summer Outfit

Hey guys!
The other day, I was going through some blogs and came across these amazing outfit posts. But I had one issue with them... There seemed to be a lot of thought and effort put into them haha

I don't know about you, but during summer I get more and more lazy with my everyday outfits... with matching things to other things and accessorizing the shit out of a simple look :p

A summer day in the life of yours truly consists on going to the beach/pool and hanging out with friends and family so there is no effort in my choice of outfits haha

Butttt, on the contrary of what I thought, the other day I went to meet a friend and he said my outfit was cute and I was like "oh this old rag, I just pulled it out of my closet". I was being 100% honest and yes I made sure I told him I had put 0 effort in looking decent hehehe So I considered that to be a MASSIVE win!! Definitely made my day haha

Here are some pics of my outfit today :)
I went to the pool, then Macdonalds and then the bank... nothing too major.

I decided to pair my denim shorts with a black kind of cropped shirt and my flipflops. Obviously nothing too fussy hehe :p

(that hair flip)



(this reminds me of Alice in Wonderland for some reason... the Mad Hatter? haha)






(Here's another dorky pic for you guys... hehehe)

T-shirt - Stradivarius, Shorts - Stradivarius, FlipFlops - Havaianas

What's your go to summer outfit? :)
Hope you guys enjoyed this post!! 

Xoxo Jessy ♥

42 comments :

  1. Great post!
    I'm definitely a jean shorts type of girl when it comes to summer time. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) Yeah I'm the same hehe. It's so much easier

      Xoxo Jessy

      Delete
  2. im just the same, lazy and with same outfit on repeat albeit with a few variations lol
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly!! Haha :p #sorrynotsorry

      Xoxo Jessy

      Delete
  3. I like this comfy outfit, very cute!!!
    Have a nice weekend,

    Johanna ❤
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww thanks :)
      Have a great weekend

      Xoxo Jessy

      Delete
  4. Cute outfit!

    Laura xo

    www.bigglassesandcoffeecups.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. I was thinking just how much the pictures reminded me of Alice in Wonderland and then I read what you wrote! I think that it's because you look tiny next to the plant with the huge leaves. Love your comfy outfit :)

    Sarah | What Sarah Writes

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha that's funny! :p yeah maybe that's it!! hehe
      thanks :)

      Xoxo Jessy

      Delete
  6. Simple and cute! :) I love where you took all the photos!

    Navi ♡ http://www.navisugar.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you!! :) it's in my backyard hehe

      Xoxo Jessy

      Delete
  7. Such a cute look and looks very good on you! <3 Lovely post!

    Amelia | Amelia Grace

    ReplyDelete
  8. This outfit is so up my street! Love shorts in the summer, but this year I've struggled to find shorts that cover my bum cheeks... everything is so revealing nowadays haha sound like a granny, but hey! x

    www.sandrafsilva.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha right? i feel the same way!!! :p 2 grannies in the house haha
      You should check out Stradivarius cause they have some cute shorts that don't show your entire ass hahaha :)

      Xoxo Jessy

      Delete
  9. Cute look. I love the flowy top & casual feel. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank youu :) it's definitely casual hehe

      Xoxo Jessy

      Delete
  10. I'm all about the minimal effort, Especially when it's hot haha.
    Zoe
    https://isntitwanderful.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great post. Cute outfit!
    Good vibes, FOX
    check out my latest VLOG and my blog
    www.rochellefox.com.au

    ReplyDelete
  12. Very lovely! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  13. There's nothing like a good pair of denim shorts in the summer!

    Beaumiroir

    ReplyDelete
  14. This is such a nice outfit! X

    Elle
    www.ellemaryjane.co.uk

    ReplyDelete
  15. Simple and cute summer look
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    ReplyDelete
  16. Very nice look Jessy!!!

    Kiss from Milano

    Paolo

    ReplyDelete

Thank you so much for commenting!! :) I always reply so make sure you come back and check it out ;) xoxo